Karty Flexi Pass i Lunch Pass otrzymały prestiżową nagrodę „Najlepsza reklama produktu kartowego wyemitowana w polskich mediach w 2013 roku”. Wyróżnienie przyznano podczas Gali Central European Electronic Card – International Conference Warsaw 2013.
Uroczysta gala wieńcząca szóstą edycję konferencji Central European Electronic Card, jednego z najważniejszych wydarzeń branży kartowej w Polsce i Europie Centralnej pod Honorowym Patronatem Związku Banków Polskich, odbyła się 4 grudnia br. w Warszawie. Konferencji towarzyszył finał konkursu dla produktów w branży kartowej. Zdobywcą nagrody w kategorii „Najlepsza reklama produktu kartowego wyemitowana w polskich mediach w 2013 roku” została firma Sodexo Benefits and Rewards Services, za kampanię reklamową Kart: Flexi Pass (Karta pozwalająca firmom na dofinansowanie wydarzeń kulturalnych oraz rekreacji i sportu dla zatrudnionych pracowników) i Lunch Pass (Karta służąca dofinansowaniu posiłków,z największym w Polsce programem rabatowym w restauracjach).Kampania o ogólnopolskim zasięgu, skierowana była do klientów instytucjonalnych, głównie uwzględniając dyrektorów HR, dyrektorów finansowych i właścicieli firm, którzy podejmują decyzje dotyczące pakietu świadczeń pozapłacowych oferowanych pracownikom. Jej celem było zainteresowanie decydentów nowym produktem w ofercie Sodexo Benefits and Rewards Services, jakim jest Karta Flexi Pass oraz przypomnienie najważniejszych cech produktu, który już funkcjonuje w ofercie firmy (Karta Lunch Pass).
O zwycięstwie kampanii Sodexo zadecydowała innowacyjna, trójwymiarowa forma direct mailingu, przesyłanego bezpośrednio do grupy docelowej i nowatorskie kanały dotarcia do klienta instytucjonalnego.
Za nagrodzoną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Kontakt dla mediów:
Agata Falęcka, tel. +48 501 121 701, fax: +22 402 48 68, e-mail : a.falecka@contrust.pl
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.
Sodexo Benefits and Rewards Services
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.
Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2012 roku)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/karty-sodexo-nagrodzone-za-najlepsze-kampanie